Tuesday, April 5, 2011

Ultras Junior

Ini adalah petikan dr kata2 komrad...Ultras bnyk merubah pendirian mereka ketika mana hadir ke stadium....

salam 1 jiwa....saya masih ada semangat utk ke stadium walaupun hujan .Selain itu, saya menunggang motosikal untuk sampai ke stadium dengan keadaan saya didlm stadium dengan keadaan basah .saya tetap menyokong demi daulat negeri tercinta.sya mulo2x bersama-sama ultras di stadium shah alam.tapi sya tok leh nok nyayi .syo ingat lagu semasa saya ado di stadium pahang disitu lah syo sambil chant dan ngapal lirik chant ultras kelate .syo berterima kasih kepada saudara2 yg mengeluar semangat laungan yang tinggi.

-- FAIZ (antara komrad yg muda)

Walaupun hujan sedang turun semangat saya masih berkobar2 utk datang ke stadium demi pasukan tersayang TRW.walaupun sudah basah baju ketika menunggang motosikal semangat utk pasukan TRW x pernah luntur walaupun perjalanan ke stadium agak mencabar,Maklumlah pertama kali g stadium nge moto.selepas berkumpul bersama saudara UKTRM di gate H dan menyanyi x berhenti2.saya berasa bangga bila bersama UKTRM yg berdiri teguh d belakang pasukan kelantan yang sentiasa memberi sokongan x berbelah bagi x kira pasukan itu kalah atau menang kita selalu HAPPY.HIDUP MATIKU KELATE

-- Nick Ajam (juga komrad yg muda)

Salam ultras salam 1jiwa... mul02 saya mengucapkan ribuaan terima kasih kepada semua saudara2 ultras dhulu krna telah mnyedarkn bhwa kita bkn pegi stdium untk tngk bola semata2 tetapi untuk menyokong dan memberi smngat kepada pemain .. yer x ??sebelom nie saya adalh diantara ribuaan penyokong fanatik the red warrior di luar sana dan hanya melihat shaja ... dimasa lalu hanya sekadar menonton game sambil minum air dan makn berger shja, tapi sekarang 90 minit (menyanyi) walaupun terasa letih ,. tetapi kepuasan menyokong nie ado ore kato.. ibarat kto pemain yang ke 12 bermain untuk sep2 kto.. kadang2 ado dngr gop dop mapuh sy ,, sep2 tuhh oyp stamina demo dop diri spnjng maso tpi xpo kto xyah cro apo ore kato hop penting smngt untk mnyokong tuhh ado lbey2 lgi blo sy hop psg flare tuhh puloo0p .. koho naek sehh ore pnggil ... ko guano0 ....jdi SELAMANYA,SELAMANYA,SELAMANYA THE RED WARRIOR TAKKAN ADA TAKKAN ADA WARRIOR YANG LAIN.. salam ultrass ...

-- Nik Iqwan (komrad junior)

pade saatku menyertai ultras kelantan-the red mania hidupku berubah dari menyorak tanpa isi ke pelbagai bentuk. aku terasa bahagia berade dlm keluarga ultras. Aku dapat terime kutukkan orang laen dengan senang tp bergaduh dan sebagaiNye dan ia menyebabkanku tertunggu-tunggu utk pelawanan seterusNYe.......
ultras kelantan bukan saje penonton yg ''luar biasa'' bagi aq tetapi ''kebahagian''. Aku terlalu seronok bersama geng2 ultras. Keputusanku utk menyertai ultras kelantan bukan sia-sia...akhir sekali,Aku berharap agar semua penyokong yg berade dlm stadium akan turut serta ultras kelantan...

-- Mohd Fathi (komrad junior)

INI HANYALAH KATA2 DR KOMRAD JUNIOR YG BR SAHAJA MENYERTAI KELUARGA YG BESAR INI...NANTIKAN KEMUNCULAN KATA2 DR KOMRAD YG SENIOR...SEBAGAI PEMANGKIN SEMANGAT DLM MEMPERJUANGKAN PERJUANGAN YG BARU BERMULA...TP TAKKAN PERNAH ADA PENGHUJUNGNYA....SELAMANYA!!

No comments:

Post a Comment