Tuesday, April 5, 2011

Tak kenal maka tak cinta



Salam ultras,salam 1jiwa.terlebih dahulu saya mengucapkan ribuaan terima kasih kepada my blood brother pesa,grass greeners,po ok dll.saya adalh diantara ribuaan penyokong fanatik the red warrior di luar sana.dimasa lalu hanya sekadar menonton game sambil makan kuaci,tapi sekarang 90 minit CHANT(menyanyi) walaupun terasa keletihan,tapi kepuasan tahap maksima dirasai..ibarat kami pemain yang ke 12 bermain untuk pasukan..bagi saya kita perlu mengikut peredaran zaman.setakat ini coretan saya,saya rasa ramai lagi komrad-komrad diluar sana yang lebih tahu dan arif dari saya.ayuh pahlawanku,perjuangan kita belum selesai.SELAMANYA,SELAMANYA,SELAMANYA THE RED WARRIOR TAKKAN ADA TAKKAN ADA WARRIOR YANG LAIN..

Coretan,
Mohd Hafiz April 4 at 1:13pm 

P/S: Beliau merupakan krew terbaru The Red Mania 

No comments:

Post a Comment